مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 13:202020-09-23فرهنگي

فراخوان مهرواره داستان نویسی «دنیای ما زیباست» منتشر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، موضوع های فراخوان مهرواره، خانواده ی من، شادی های من، آینده روشن، فردای بهتر، همدلی و مهربانی، دنیا از نگاه من، - فراخوان مهرواره داستان نویسی دنیای ما زیباست منتشر شد انجمن نویسندگان نوجوان کانون پرورش فکری و مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک، مهرواره داستان نویسی دنیای ما زیباست را ویژه کودکان و نوجوانان علاقه مند سراسر کشور برگزار می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، موضوع های فراخوان مهرواره، خانواده ی من، شادی های من، آینده روشن، فردای بهتر، همدلی و مهربانی، دنیا از نگاه من، آسمان شهر من، خانه ی من، جنگ و صلح، آینده ساختنی است، کشورم را دوست دارم و یا هر موضوع دیگری مرتبط با مواد 54 گانه ی پیمان نامه جهانی حقوق کودک پیشنهاد شده است.

برهمین اساس علاقه مندان به شرکت در مهرواره در دو گروه سنی بالای 11 سال (نونگاه) و بالای 15 سال (نوجوان) تا 30 مهر 1399 فرصت دارند آثار خلق شده در این موضوع ها را از دریچه ی نگاه کودکان و حاصل ذوق و خلاقیت آن ها، را به سایت مجازی کانون ارسال کنند.

داستان های نوشته شده باید در قالب فایل word با فونت 14 با حجم کوتاه و حداکثر 3 صفحه A 4 یا یک هزار کلمه در سایت کانون مجازی به نشانی kpf.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان مهرواره داستان نویسی «دنیای ما زیباست» منتشر شد

فراخوان مهرواره داستان نویسی «دنیای ما زیباست» منتشر شد