مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 13:152020-09-23اجتماعي

جمع آوری پل عابر پیاده چهارراه زند بعد از وعده یکساله


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز در حالی اعلام کرد که به زودی پل عابر پیاده بلوار کریمخان زند (چهارراه زند) جمع آوری می شود که یکسال قبل هم این خبر را رسانه ای کرده بود.

- ایسنا/فارس معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز در حالی اعلام کرد که به زودی پل عابر پیاده بلوار کریمخان زند (چهارراه زند) جمع آوری می شود که یکسال قبل هم این خبر را رسانه ای کرده بود.

مجتبی زوربخش چهارشنبه 2 مهر، با اشاره به اهمیت احیای منظر تاریخی مجموعه زندیه، از برداشته شدن سازه فلزی پل عابر پیاده چهارراه زند طی روزهای آینده خبر داد.

زوربخش که 28 مهر سال 98 نیز در گفت و گو با ایسنا، این خبر را رسانه ای کرده بود، اعلام کرده است که با برداشته شدن این ساختار فیزیکی، سیما و منظر شهری بعد از سال ها در محدوده ارگ کریمخان و محدوده زندیه مناسب تر خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، او تاکید کرد که برداشته شدن این سازه ترافیکی، پس از برگزاری جلسات متعدد با کارشناسان و بررسی ابعاد مختلف این اقدام، نهایی و اجرایی شده است.

معاون شهرداری شیراز خاطرنشان کرد که یکی از موانع ثبت جهانی ارگ کریمخانی، پل عابر پیاده ابتدای بلوار کریمخان زند بود که قطعا وجود آن چشم انداز محور را تحت تاثیر قرار داده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری پل عابر پیاده چهارراه زند بعد از وعده یکساله

جمع آوری پل عابر پیاده چهارراه زند بعد از وعده یکساله