مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 13:102020-09-23سياسي

برای رفع نیازهای استان تلاش می کنیم/ تولید کتب صوتی «تاج الشعرا» در اردبیل


رییس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل گفت: نیازهای اساسی استان احصاء شده و درصدد رفع این نیازها هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، اسحق رسولی بعدازظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه با اشاره به برنامه های این دانشگاه اظهار کرد: در راستای برنامه های تحولی، نیازسنجی در استان و امکان سنجی برنامه ها در دانشگاه صورت گرفت که طی این برنامه ها 7 نیاز اساسی استان احصا شد.

وی افزود: پس از شناسایی، در راستای رفع این نیازها پروژه های مختلفی از جمله پروژه فناوری اطلاعات و ارتباطات در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل به راه افتاد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل بیان داشت: در حوزه سلامت، گردشگری، دانش بنیان و انرژی آب های دامنه سبلان پروژه هایی ایجاد شده و بحث مدل توسعه بومی استان اردبیل نیز در دست تدوین است.

وی تصریح کرد: در صدد بومی سازی سیاست های کلان دانشگاه آزاد اسلامی کشور در اردبیل هستیم تا بتوانیم طی این برنامه، تحولاتی را حوزه فرهنگی و علمی استان ایجاد نماییم.

  تولید کتب صوتی تاج الشعرا در دانشگاه آزاد اردبیل رسولی تشریح کرد: حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل، مجموعه کتب صوتی تاج الشعرای اردبیل عباسقلی یحیوی را تولید کرده که این اقدام از جمله کارهای ارزشمند دانشگاه به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای رفع نیازهای استان تلاش می کنیم/ تولید کتب صوتی «تاج الشعرا» در اردبیل

برای رفع نیازهای استان تلاش می کنیم/ تولید کتب صوتی «تاج الشعرا» در اردبیل