مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 13:102020-09-23سياسي

به دنبال صفر کردن اقدامات غیرایمن در معادن هستیم


به گفته رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، این سازمان به دنبال صفر کردن حوادث ناشی از اقدامات غیرایمن در معادن و صنایع معدنی با توسعه آموزش، - به گفته رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، این سازمان به دنبال صفر کردن حوادث ناشی از اقدامات غیرایمن در معادن و صنایع معدنی با توسعه آموزش، مهارت و استفاده از روش های نوین آموزشی هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خداداد غریب پور امروز در مراسم افتتاح پروژه بومی سازی و ساخت شبیه ساز رانندگی دامپتراک ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت شهدا، جانبازان و مجاهدان راه حق در هشت سال، اظهار کرد: امروز با بومی سازی و ساخت شبیه ساز رانندگی دامپتراک، شاهد یک موفقیت علمی در بخش معدن و صنایع معدنی هستیم.

ورود شبیه ساز رانندگی دامپتراک به معادن، جامعه معدنی را وارد مرحله جدیدی می کند.

جای دارد که این موفقیت را به جامعه معدنی کشور، دانشگاه های کشور، دکتر یزدان دوست (رییس دانشگاه خواجه نصیر)، بخش خصوصی انجام دهنده پروژه و همکاران ایمیدرو تبریک بگویم.

رییس هیات عامل ایمیدرو با بیان اینکه گرچه ساخت شبیه ساز رانندگی دامپتراک، موضوع کوچکی به نظر می رسد اما بخش قابل توجهی از حوادث معادن روباز مربوط به حوادث ترافیکی است، تصریح ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال صفر کردن اقدامات غیرایمن در معادن هستیم

به دنبال صفر کردن اقدامات غیرایمن در معادن هستیم