مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 12:302020-09-23سياسي

افتتاح 170 واحد مسکن برای محرومان در دلگان


فرماندار دلگان سیستان و بلوچستان گفت: در گرامیداشت هفته دفاع مقدس 170 واحد مسکن محرومان و سایر طرح های محرومیت زدایی در مناطق مختلف این شهرستان بهره برداری شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار دلگان سیستان و بلوچستان گفت: در گرامیداشت هفته دفاع مقدس 170 واحد مسکن محرومان و سایر طرح های محرومیت زدایی در مناطق مختلف این شهرستان بهره برداری شد.

مجتبی شجاعی در گفت و گو با ایسنا بیان کرد: 100 واحد مسکن محرومان به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعتبار 65 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی اظهارکرد: 70 واحد مسکن و سایر طرح های محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با مشارکت کمیته امداد امام ( ره ) با اعتبار بیش از 5 میلیارد ریال نیز مورد بهره برداری قرار گرفتند.

این افتتاحیه ها با حضور فرماندار، فرمانده سپاه، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان، جمعی از مسئولان و روحانیون در دلگان صورت پذیرفت.

توزیع 100 تخته فرش بین مددجویان بهزیستی دلگان با مشارکت کارکنان بانک ملی ایران با حضور فرماندار دلگان، معاونت سیاسی فرمانداری، رییس حوزه بانک ملی ایرانشهر، مدیر بهزیستی و جمعی از مددجویان بهزیستی نیز صورت پذیرفت.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 170 واحد مسکن برای محرومان در دلگان

افتتاح 170 واحد مسکن برای محرومان در دلگان