مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 12:202020-09-23اجتماعي

امسال 100 مرکز آموزشی برای دانش آموزان استثنایی در کشور راه اندازی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سبزوار، مرکز خیّرساز اختلالات یادگیری سبزوار با هزینه 35 میلیارد ریال  ظهر امروز با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور و جمعی از مسئولان کشوری و استانی افتتاح شد.

معاون وزیر آموزش و پرورش در این مراسم با بیان اینکه از سال 1370 که سازمان آموزش و پرورش استثنایی با مصوبه مجلس شورای اسلامی آغاز به کار کرد، خوشبختانه تاکنون 18 برابر پوشش تحصیلی دانش آموزان افزایش یافته است، اظهار کرد: در هفت گروه به دانش آموزان خدمات ارائه می شود که یکی از این گروه ها مشکلات ویژه یادگیری است که در بیش از 750 مرکز راه اندازی شده، آموزش های لازم به دانش آموزان داده می شود.

سید جواد حسینی با اشاره به افتتاح مرکز اختلالات یادگیری خیرساز در سبزوار، افزود: با افتتاح این مرکز، 751 مرکز در سطح کشور داریم و خوشبختانه در استان خراسان رضوی بیش از 70 مرکز داریم که بیشترین میزان مراکز کشور در خراسان رضوی وجود دارد.

وی ادامه داد: برای این مرکز 35 میلیارد ریال از سوی خیر نیک اندیش اعتبار هزینه شده است.

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی بیان کرد: فعالیت اصلی این مراکز ارائه خدمات حرفه ای به دانش آموزانی است که در یکی از مسائل مانند خواندن، نوشتن، ریاضی، علوم و حافظه کوتاه مدت دچار مشکل هستند و نیاز به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 100 مرکز آموزشی برای دانش آموزان استثنایی در کشور راه اندازی می شود

امسال 100 مرکز آموزشی برای دانش آموزان استثنایی در کشور راه اندازی می شود