مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 12:102020-09-23اجتماعي

48 هزار دانش آموز محروم سیستان وبلوچستان در انتظار یاری خیّران


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان وبلوچستان گفت: در حال حاضر 48 هزار و 338 دانش آموز نیازمند در مناطق محروم استان شناسایی شده است که برای تحصیل و بهره بردن از آموزش های مجازی، - ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان وبلوچستان گفت: در حال حاضر 48 هزار و 338 دانش آموز نیازمند در مناطق محروم استان شناسایی شده است که برای تحصیل و بهره بردن از آموزش های مجازی، در انتظار یاری خیّران هستند.

مهدی عبادی در گفت و گو با ایسنا افزود: هر ساله در آستانه بازگشایی مدارس، کمیته امداد با هدف جمع آوری کمک های مردمی برای دانش آموزان نیازمند اقدام به برگزاری مراسم جشن عاطفه ها می کند که امسال، به دلیل شرایط حاکم بر جامعه در اثر شیوع کرونا و توسعه آموزش مجازی، این نهاد با هدف جمع آوری ملزومات آموزش غیرحضوری دانش آموزان، برنامه ای با عنوان شور عاطفه ها برگزار می کند.

مدیرکل کمیته امداد استان بیان کرد: شور عاطفه ها ادامه همان پویش ایران همدل برای جمع آوری کمک های خیران است که همزمان با سراسر کشور، از 22 شهریورماه آغاز شد و تا 11 مهرماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی افزود: امسال با توجه به وضعیت جامعه ناشی از ویروس کرونا، نیازهای دانش آموزان فراتر از بسته های آموزشی کیف و کفش و نوشت افزار است و باید با کمک مردم و خیران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

48 هزار دانش آموز محروم سیستان وبلوچستان در انتظار یاری خیّران

48 هزار دانش آموز محروم سیستان وبلوچستان در انتظار یاری خیّران