مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 11:402020-09-23اقتصادي

مهارت، حلقه تکمیلی نظام آموزشی کشور است


استاندار گلستان با اشاره به اینکه مهارت حلقه تکمیلی نظام آموزشی کشور است، گفت: به دنبال این هستیم با استفاده از ظرفیت مراکز دولتی و خصوصی فنی و حرفه ای، - ایسنا/گلستان استاندار گلستان با اشاره به اینکه مهارت حلقه تکمیلی نظام آموزشی کشور است، گفت: به دنبال این هستیم با استفاده از ظرفیت مراکز دولتی و خصوصی فنی و حرفه ای، سطح مهارت ها را در استان افزایش دهیم.

هادی حق شناس ظهر امروز در جلسه شورای مهارت آموزی استان گلستان که با حضور رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر از جمعیت حدود یک میلیون و 900 هزار نفری استان گلستان، 522 هزار نفر شاغل هستند و 67 هزار بیکار داریم.

در سال گذشته بیش از 30 هزار شغل ایجاد شده و در سال جاری نیز تلاش داریم 30 هزار شغل ایجاد کنیم.

وی گفت: آموزش ها در مراکز فنی و حرفه ای باید به معنای واقعی کاربردی باشند تا افراد پس از طی دوره مهارت آموزی، مهارت لازم را جهت ایجاد شغل کسب کرده باشند.

استاندار گلستان بیان کرد: در حال حاضر سرانه آموزش هر فرد 14 ساعت است که با این میزان نمی توان شغل ایجاد کرد و باید افزایش یابد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان نیز در این جلسه گفت: سال گذشته بیش از 32 هزار نفر در 118 کارگاه بخش دولتی و بالغ بر 27 هزار نفر در 372 مرکز بخش خصوصی در استان، آموزش های فنی و حرفه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت، حلقه تکمیلی نظام آموزشی کشور است

مهارت، حلقه تکمیلی نظام آموزشی کشور است