مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 11:152020-09-23فرهنگي

پیشنهاد ایجاد کنسرسیوم تولید و نشر محتوا در فضای مجازی


رییس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال جاری از ایجاد کنسرسیوم تولید و نشر محتوا در فضای مجازی توسط بخش خصوصی حمایت خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمد رضا بهمنی، مشاور وزیر و رییس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال در سال جاری از ایجاد کنسرسیوم تولید و نشر محتوا در فضای مجازی توسط بخش خصوصی حمایت خواهد کرد.

وی افزود: اساسنامه ی تهیه شده توسط تشکل های فضای مجازی و نمایندگان تولیدکنندگان محتوا و پلت فرم های به اشتراک گذاری و نشر محتوا تحت عنوان اساسنامه ی کنسرسیوم تولید و نشر محتوا در فضای مجازی ثبت خواهد شد و این کنسرسیوم به زودی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

  بهمنی خاطر نشان ساخت: اساسنامه کنسرسیوم تولید و نشر محتوا در فضای مجازی شامل چهار بخش تعریف هویت کنسرسیوم، تعیین ترکیب اعضای کنسرسیوم، تبیین وظایف کنسرسیوم و تشریح ساز و کار استقرار کنسرسیوم است.

امیر خوراکیان؛ معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازی نیز در نشست مذکور با اشاره به اینکه در کشور سه دیدگاه نسبت به حوزه پلت فرم و محتوا وجود دارد گفت: یک دیدگاه روی اهمیت پلت فرم تاکید دارد و یک دیدگاه هم بر اهمیت محتوا تاکید دارد اما دیدگاه سوم این است که هر دو مهم هستند و ما در مرکز ملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد ایجاد کنسرسیوم تولید و نشر محتوا در فضای مجازی

پیشنهاد ایجاد کنسرسیوم تولید و نشر محتوا در فضای مجازی