مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 10:452020-09-23سياسي

گام به گام به خودکفایی ناوگان ریلی کشور نزدیک می شویم


معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: با قوت گرفتن نهضت ساخت قطعات در کشور، گام به گام به خودکفایی ناوگان حمل و نقل ریلی نزدیک می شویم.

- ایسنا/یزد معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: با قوت گرفتن نهضت ساخت قطعات در کشور، گام به گام به خودکفایی ناوگان حمل و نقل ریلی نزدیک می شویم.

سعید رسولی امروز چهارشنبه دوم مهرماه در جریان سفری دو روزه به یزد با حضور در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، گفت: ، اداره راه اهن یزد به لحاظ موقعیت استراتژیکی در چهارراه مواصلاتی کشور یکی از ادارت مهم راه آهن کشور محسوب می شود چرا که مدیریت تردد روزانه بیش از 140 رام قطار باری و مسافری در محدوده ریلی این اداره کل بسیار حائز اهمیت و دشوار است.

وی هدف از این سفر را بازدید از طرح های ریلی استان یزد جهت رفع مسائل و تسریع در اجرای آنها خواند و در این باره اظهار کرد: هم اکنون تیمی از کارشناسان اعزامی در حال بازدید از راه اهن یزد – اقلید هستند و تلاش داریم با سرعت بخشیدن این طرح به طول 270 کیلومتر و پیشرفت بیش از 70 درصدرا تا پایان سال مورد بهره برداری قرار دهیم.

شکوفایی سرمایه گذاری در بخش راه آهن کشور مدیر عامل راه آهن کشور، سرعت سیر قطارهای مسافری در این مسیر را 160 و باری ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام به گام به خودکفایی ناوگان ریلی کشور نزدیک می شویم

گام به گام به خودکفایی ناوگان ریلی کشور نزدیک می شویم