مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 10:452020-09-23بين الملل

اندیشکده آمریکایی: احتمال مشاهده حامل موشک در تمرین رژه کره شمالی وجود دارد


یک اندیشکده آمریکایی اعلام کرد، یک وسیله نقلیه که ممکن است در حال حمل یک موشک بالستیک بوده باشد، در زمین تمرین رژه در کره شمالی مشاهده شده؛ این در حالی است که نشانه هایی مبنی بر آن وجود دارد که این کشور در حال آماده سازی برای یک نمایش نظامی بزرگ به مناسبت تعطیلی 10 اکتبر باشد.

- یک اندیشکده آمریکایی اعلام کرد، یک وسیله نقلیه که ممکن است در حال حمل یک موشک بالستیک بوده باشد، در زمین تمرین رژه در کره شمالی مشاهده شده؛ این در حالی است که نشانه هایی مبنی بر آن وجود دارد که این کشور در حال آماده سازی برای یک نمایش نظامی بزرگ به مناسبت تعطیلی 10 اکتبر باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رویترز، بر اساس گزارشی از گروه نورث 38 که فعالیت های کره شمالی را رصد می کند، تصویر ماهواره ای که روز سه شنبه گرفته شده یک وسلیه نقلیه احتمالی مربوط به موشک را در زمین تمرین رژه میریم ، خارج از پیونگ یانگ نشان داده است.

این گروه اظهار کرد: در حالی که وضوح تصویر برای تعیین دقیق چیستی این وسیله کافی نیست، اندازه و شکل مربوطه نشان می دهد که این وسیله می تواند یک انتقال دهنده- نصب کننده- پرتاب کننده یک موشک بزرگ باشد.

این وسیله آن قدر بزرگ به نظر می رسید که قادر به حمل یکی از موشک های بالستیک قاره پیمای کره شمالی باشد که گمان می رود ظرفیت پرتاب یک کلاهک هسته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندیشکده آمریکایی: احتمال مشاهده حامل موشک در تمرین رژه کره شمالی وجود دارد

اندیشکده آمریکایی: احتمال مشاهده حامل موشک در تمرین رژه کره شمالی وجود دارد