مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 10:452020-09-23ورزشي

سرخابی ها از بیت المال دل می کنند؟


«در صورتی که استقلال و پرسپولیس خصوصی شوند باید مواردی همچون حق پخش تلویزیونی و حق کپی رایت هم رعایت شود؛ چراکه هیچ شخصی قبول نمی کند از سهم خود بگذرد زیرا در این صورت نمی تواند هزینه ها را پوشش دهد.

- در صورتی که استقلال و پرسپولیس خصوصی شوند باید مواردی همچون حق پخش تلویزیونی و حق کپی رایت هم رعایت شود؛ چراکه هیچ شخصی قبول نمی کند از سهم خود بگذرد زیرا در این صورت نمی تواند هزینه ها را پوشش دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه رسالت نوشت: حدود یک دهه است که از زمزمه واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس می گذرد و هنوز این فرآیند به سرانجام مشخصی نرسیده است.

بر اساس اصل 44 قانون اساسی و کاهش تصدی گری دولت با هدف خصوصی سازی، واگذاری سرخابی ها مطرح شد تا علاوه بر توسعه خصوصی سازی، زمینه ای برای ایجاد شفافیت و پاسخگویی هر چه بیشتر باشگاه ها فراهم آید.

باشگاه های فوتبال جزو مجموعه هایی محسوب می شوند که با انبوهی از هواداران، رسانه ها و نگرش های مختلف رودررو هستند و مشارکت آنان در مالکیت باشگاه می تواند به عملکرد بهتر آنان بینجامد.

به همین منظور در ابتدای سال جاری برنامه اجرایی واگذاری استقلال و پرسپولیس به تصویب رسید و از سوی وزارت ورزش اعلام شد و این امیدواری برای تعیین تکلیف واگذاری استقلال و پرسپولیس در هواداران ایجاد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرخابی ها از بیت المال دل می کنند؟

سرخابی ها از بیت المال دل می کنند؟