مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 10:352020-09-23سياسي

باید برای جهاد اقتصادی رزم جامه بپوشیم


جامعه اسلامی مهندسین در بیانیه ای ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس،آورده است: باید به تأسی از سرداران شهید دفاع مقدس، در جهاد اقتصادی رزم جامه بپوشیم و عزم خود را برای نبردی بزرگتر جزم کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جامعه اسلامی مهندسین با صدور بیانیه ای چهلمین سالگرد دفاع مقدس را تبریک گفت.

در این بیانیه با بیان اینکه تا کفر و الحاد هست، جهاد ادامه دارد، آمده است: روزگاری صحنه های نبرد، میدان جهاد و ایثار بود و امروز عرصه اقتصادی، جولانگاه فداکاری و از خودگذشتگی ست.

امروز باید به تأسی از سرداران شهید دفاع مقدس، در این جهاد اقتصادی رزم جامه بپوشیم و عزم خود را برای نبردی بزرگتر جزم کنیم متن بیانیه جامعه اسلامی مهندسین به شرح زیر است: مقام معظم رهبری : امنیت کشور به برکت دفاع مقدس است که نشان داد هر تجاوز پاسخ کوبنده می گیرد.

دفتر تاریخ ایران زمین مملو از برگ های پرافتخاریست که هر یک برای بالیدن مردم یک کشور کافیست و در این میان دوران 8 ساله دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ رشادت های مردم این سرزمین است.

در حالیکه شرق و غرب عالم کمر به نابودی نظام اسلامی برآمده از خواست ملت بسته بودند و دیکتاتور بعثی را برای اشغال خاک ایران و براندازی جمهوری اسلامی تا دندان مسلح کرده بودند اما غیرت و همیت جوانان این مرز و بوم همه معادلات نظامی آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید برای جهاد اقتصادی رزم جامه بپوشیم

باید برای جهاد اقتصادی رزم جامه بپوشیم