مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 10:152020-09-23اقتصادي

برای برآوردن انتظارات کشاورزی، کمبود نهاده و بذر رفع شود


رییس سازمان جهادکشاورزی خوزستان با اشاره به گران شدن نهاده ها گفت: کمبود و گران شدن نهاده ها و بذر باید رفع شود تا بتوانیم انتظار وزارت جهاد کشاورزی را برآورده کنیم.

- ایسنا/خوزستان رییس سازمان جهادکشاورزی خوزستان با اشاره به گران شدن نهاده ها گفت: کمبود و گران شدن نهاده ها و بذر باید رفع شود تا بتوانیم انتظار وزارت جهاد کشاورزی را برآورده کنیم.

خدارحم امیری زاده در جلسه کشت قراردادی دانه های روغنی سال زراعی جدید که امروز (2 مهرماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: با وجود اینکه خوزستان در فصل برداشت کشت تابستانه قرار دارد اما کشت پاییزه را نیز آغاز کرده ایم.

در کشت تابستانه بیش از برنامه ای که وزارت جهادکشاورزی برای ما پیش بینی کرده بود، موفق شدیم و تقریباً 108 درصد برنامه را اجرایی کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: علی رغم همه مشکلات و کمبودها به ویژه نهاده ها در فصل تابستان، بیش از سقف کامل برنامه های وزارت جهادکشاورزی و بالاتر از آن در خوزستان اجرا شد.

رییس سازمان جهادکشاورزی خوزستان با اشاره به آغاز کشت پاییزه در خوزستان گفت: تاکنون بیش از 600 هکتار چغندرقند کشت شده است و در آستانه کشت های دیگر نیز هستیم.

امیری زاده بیان کرد: در سال 98- 99 در خوزستان 57 هزار هکتار سطح زیر کشت دانه های روغنی داشتیم که حدود 68 هزار تن برداشت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای برآوردن انتظارات کشاورزی، کمبود نهاده و بذر رفع شود

برای برآوردن انتظارات کشاورزی، کمبود نهاده و بذر رفع شود