مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 10:052020-09-23سياسي

کلانترنیا؛ سرپرست جهاد دانشگاهی واحد همدان شد


امروز اکبر اسدی؛ از ریاست جهاد دانشگاهی واحد همدان تودیع و علی کلانترنیا به عنوان سرپرست در این سمت معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز اکبر اسدی؛ از سمت ریاست جهاد دانشگاهی واحد استان همدان تودیع و علی کلانترنیا به عنوان سرپرست در این سمت معارفه شد.

رییس پیشین جهاد دانشگاهی واحد همدان در این مراسم از اقدامات صورت گرفته طی سال های مسوولیش سخن گفت و اظهار کرد: یکی از اقدامات خود این سالها انعقاد تفاهمنامه استانداری همدان با جهاد دانشگاهی بوده است.

اکبر اسدی با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی همدان سال 65 تاسیس شده و از سال 90 مسوولیت آن به بنده سپرده که هرچه در دوره های قبل رشد داشته ما آن را سه یا چهار برابر به جلو برده ایم گفت: در حوزه معاونت فرهنگی به خصوص در خبرگزاری ها زحمات زیادی کشیده شده تا اهداف محقق شود.

وی با بیان اینکه ذات جهاد دانشگاهی فرهنگی است که در این سالها با کمترین امکانات بع بهترین نتایج رسیده است خاطرنشان کرد: خلاقیت، ابتکار عمل و تعهد دوستان در معاونت فرهنگی بسیار مهم و موثر بوده است.

رییس پیشین جهاد دانشگاهی واحد همدان با تاکید به اینکه به مسوولان استان توصیه می کنم از ظرفیت موجود استفاده کنند چراکه دارای مجموعه ای پرانرژی هستیم افزود: مرکز علمی و کاربردی ما فعالیت بسیار خوبی داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلانترنیا؛ سرپرست جهاد دانشگاهی واحد همدان شد

کلانترنیا؛ سرپرست جهاد دانشگاهی واحد همدان شد