مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 10:052020-09-23سياسي

موزه دفاع مقدس تجلی افتخارآفرینی مردم استان مرکزی در دوران جنگ تحمیلی است


موزه دفاع مقدس تجلی افتخار استان مرکزی در هشت سال جنگ تحمیلی و تبلور غرور ملی ناشی از پیروزی ملت ایران در برابر دشمن تا بن دندان مسلح است.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: موزه دفاع مقدس تجلی افتخار استان مرکزی در هشت سال جنگ تحمیلی و تبلور غرور ملی ناشی از پیروزی ملت ایران در برابر دشمن تا بن دندان مسلح است.

سیدعلی آقازاده امروز چهارشنبه دوم مهرماه در آیین افتتاح موزه دفاع مقدس استان مرکزی از رزمندگان و ایثارگران به عنوان گوهرهای ناب هشت سال دفاع مقدس یادکرد و افزود: موزه دفاع مقدس استان مرکزی که با هدف تجلیل و پاسداشت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگری رزمندگان برپا شده است به همت و تلاش جهادی مجموعه استان آماده و به عنوان گوهر نابی از حماسه آفرینی رزمندگان استان مرکزی در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

وی با اشاره به محدودیت منابع مالی استان در اجرای پروژه های فرهنگی و عمرانی اظهار کرد: تامین هزینه 15 میلیارد تومانی احداث موزه دفاع مقدس استان مرکزی بسیار سخت و دشوار و در عین حال کار بزرگی بود که به سرانجام رسید.

استاندار استان مرکزی احداث و افتتاح موزه دفاع مقدس را مصداق واقعی یک پروژه جهادی در سایه اراده جمعی و تلاش مضاعف دانست و افزود: در اجرای این پروژه همه دستگاه های اجرایی استان به میدان آمدند و شعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه دفاع مقدس تجلی افتخارآفرینی مردم استان مرکزی در دوران جنگ تحمیلی است

موزه دفاع مقدس تجلی افتخارآفرینی مردم استان مرکزی در دوران جنگ تحمیلی است