مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 09:552020-09-23سياسي

چهار دهه تئاتر دفاع مقدس نقد شد/راهکارهای دراماتیزه شدن تئاتر جنگ


روز گذشته نشست پژوهشی «بررسی چهار دهه تئاتر دفاع مقدس» با حضور قطب الدین صادقی و هوشنگ توکلی در مجموعه تئاتر شهر برگزار شد.

- روز گذشته نشست پژوهشی بررسی چهار دهه تئاتر دفاع مقدس با حضور قطب الدین صادقی و هوشنگ توکلی در مجموعه تئاتر شهر برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، نشست پژوهشی- تخصصی بررسی چهار دهه تئاتر دفاع مقدس ، اول مهرماه با حضور قطب الدین صادقی و هوشنگ توکلی، مهرداد رایانی مخصوص، مدیران، هنرمندان و جمعی از اصحاب رسانه در سالن کنفرانس مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار شد.

در ابتدای این جلسه که مهرداد رایانی مخصوص اجرای آن را بر عهده داشت هوشنگ توکلی، کارگردان و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون گفت: در اوایل انقلاب، 2 نگاه بر فضای کلی هنری کشور حاکم بود؛ یک دیدگاه باور داشت برای سازوکار امور فرهنگی کشور زحمت بسیاری کشیده شده است و به همین جهت باید از این ظرفیت بهره ببریم تا با آن آرمان های انقلاب اسلامی را تبلیغ کنیم و در مقابل این نوع نگاه، نگاه دیگری وجود داشت که فعالان اهل هنر و فرهنگ را انسان هایی فاسق تصور می کرد که باید از این حوزه دور شوند و به محاق انزوا رانده شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار دهه تئاتر دفاع مقدس نقد شد/راهکارهای دراماتیزه شدن تئاتر جنگ

چهار دهه تئاتر دفاع مقدس نقد شد/راهکارهای دراماتیزه شدن تئاتر جنگ