مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 09:552020-09-23سياسي

وضعیت کووید-19 در پادگان ها / لزوم استفاده از ظرفیت دورکاری کارمندان


مشاور وزیر بهداشت و مدیر هماهنگی بین دستگاه های اجرایی در ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با اشاره به وضعیت تخت های بیمارستانی نیروهای مسلح، گفت: - مشاور وزیر بهداشت و مدیر هماهنگی بین دستگاه های اجرایی در ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با اشاره به وضعیت تخت های بیمارستانی نیروهای مسلح، گفت: بر اساس بررسی های میدانی از سوی کارشناسان بهداشت در مراکز پادگان های نظامی سراسر کشور، معدل رعایت دستورالعمل های بهداشتی قطعا از معدل کشوری بالاتر و آمار ابتلا در آن ها کمتر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار فتحیان در نشست ویدیو کنفرانسی با خبرنگاران در استودیو سلامت وزارت بهداشت، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و چهلمین سالگرد دفاع مقدس، گفت: خداوند را شاکریم که امروز سکان هدایت و اداره کشور به دست رهبر معظم انقلاب است.

امروز آنچه از استقلال، عزت و شرف داریم به واسطه فداکاری های دوران هشت ساله دفاع مقدس و خانواده هایشان در سراسر کشور است.

به بیش از یک میلیون نیروهای رزمنده در سراسر کشور درود می فرستم.

مقام معظم رهبری فرمودند یکی از ویژگی های بزرگ ملت ایران فرهنگ ملت ایران و یکی از ویژگی های فرهنگ ملت ایران روحیه جهادی است و یکی از میدان ها و تبلورهای روحیه جهادی، دوران دفاع مقدس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت کووید-19 در پادگان ها / لزوم استفاده از ظرفیت دورکاری کارمندان

وضعیت کووید-19 در پادگان ها / لزوم استفاده از ظرفیت دورکاری کارمندان