مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 09:502020-09-23سياسي

محمد صدر: تندروهای داخلی در برابر برجام، همصدا با ترامپ و نتانیاهو شده اند


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام معتقد است: دلیل اینکه آمریکا درحال حاضر نمی تواند امیال خود را به مرحله عملیاتی برساند استحکام برجام است و اگر چنین نبود، - به طور قطع اتفاقات دیگری رخ می داد.

با این وجود این اقدامات موفق در در حوزه سیاست خارجی، آن چنان که باید مورد توجه و تقدیر قرار نگرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ ایرنا نوشت: سیاست های دستگاه دیپلماسی ایران در سال های اخیر به گونه ای آمریکا را به انزوا کشانده که دنیا شاهد شکست دولت ترامپ در شورای امنیت سازمان ملل بود.

با این وجود، برخی جناح های داخلی در شبکه های اجتماعی و رسانه هایشان از حمله به برجام و دستگاه دیپلماسی کشور، دست بر نمی دارند.

هرچند دولت دونالد ترامپ در این سال ها ثابت کرده که از هیچ اقدامی برای فشار به ایران فروگذاری نکرده است و به صورت غیرقانونی فشار و تحریم را علیه ایران تداوم بخشیده اما در این مدت، دیپلماسی دولت روحانی سبب شده تا آمریکا بیش از پیش در عرصه بین المللی تنها شده و برای نخستین بار اعضای شورای امنیت، با سیاست تمامیت خواهی و زورگویانه کاخ سفید همراهی نکنند.

با وجود این موفقیت که ناشی از توافق برجام است، برخی از تندروها و جریان های سیاسی کشور در تلاشند این اقدامات دولت و مسئولان را کمرنگ و ناچیز نشان داده و حتی به انتقاد از آن پرداخته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمد صدر: تندروهای داخلی در برابر برجام، همصدا با ترامپ و نتانیاهو شده اند

محمد صدر: تندروهای داخلی در برابر برجام، همصدا با ترامپ و نتانیاهو شده اند