مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 09:502020-09-23اجتماعي

انزوا در شرایط کرونایی برای دانش آموزان از سیگار کشیدن هم خطرناک تر است


آموزش و زندگی دانش آموزان به ویژه در این دوران از اهمیت ویژه ای برخوردار است و آموزش دانش آموزان در مقاطع مختلف تعطیل شدنی نیست.

- یک روانشناس بالینی گفت: دانش‌آموزان در شرایط کرونایی که بیشتر در منزل هستند، در اغلب اوقات خود را منزوی و ایزوله احساس می‌کنند این در حالی است که تنهایی و انزوا باعث فرسودگی و بیماری می‌شود و انزوا از سیگار کشیدن خطرناک‌تر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، علی صاحبی در سومین نشست خیر و خرد مؤسسه دارالاکرام با موضوع تحصیل دانش آموزان در ایام کرونا، چالش و فرصت‌ها، افزود: در وضعیت فعلی دانش آموزان با سبک جدیدی از تعاملات و رفتارها روبرو هستند که هیچ پیشینهای در تاریخ بشریت نداشته است یکی از مهمترین مسائل در این زمینه مساله بازی و تفریحات است که از ضروری ترین نیازهای کودکان و نوجوانان به شمار می آید.

این روانشناس بالینی افزود: یادگیری بسیاری از مهارت های مهم و عمیق انسانی از طریق بازی ها انجام می شود.

تنظیم هیجان، حل مساله، خلق استراتژی و تفکر انتزاعی از کارکردهای بازی و تفریح است، بازی نیز مثل بسیاری دیگر از ابعاد انسان در تعامل و رابطه با دیگران معنا پیدا می کند.

وی از مهمترین و حساس‌ترین ابعاد ناشی از بیماری کرونا را مساله تحصیل دانش آموزان عنوان کرد و افزود: آموزش و زندگی دانش آموزان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انزوا در شرایط کرونایی برای دانش آموزان از سیگار کشیدن هم خطرناک تر است

انزوا در شرایط کرونایی برای دانش آموزان از سیگار کشیدن هم خطرناک تر است