مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 09:452020-09-23سياسي

وزن اجتماعی مهارت ارتقایابد/ گلستان پایلوت ملی کیفیت نان شود


معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: گلستان پایلوت ملی کیفیت نان شود تا دور ریز نان به حداقل برسد و کیفیت نام هم بالا برود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازضرورت ها و فرصت ها را بار دیگر متذکر شد و نشان داد که ما حتی به نانوایان هم نتوانستیم آموزش های لازم در شرایط سخت را ارائه کنیم.

وی به تأکیدات رهبر معظم انقلاب و ریاست جمهوری بر آموزش های مهارتی اشاره کرد و گفت: طبق مصوبه مردادماه هیئت دولت از محل فروش سهام تمام مراکز فنی حرفه ای کشور نوسازی و تجهیز خواهند شد.

اوسط هاشمی بیان کرد: باید وزن اجتماعی مهارت ارتقا یابد و تمام ارزشها که اکنون در مدرک و دانشگاه رفتن بود دچار تغییر شود؛ دوام کار تنها با وارد شدن در حوزه دانش نیست.

وی مرز گلستان را فرصتی برای ایجاد اشتغال و توسعه دانست و افزود: در شرایط سخت تحریم و فقدان فرصت سرمایه گذاری باید با اتکا به ظرفیت ملی و توانمندی و خوداشتغالی از طریق مهارت وارد شویم.

اوسط هاشمی گفت: خودمان برای رشته کاردانش در دبیرستان ارزش قائل نشدیم و باید این امر را در جامعه عمق بخشیده تا تمام خواسته دانش آموزان دستیابی به میز مدیریت نباشد.

وی با اشاره به میزان و مرغوبیت گندم تولیدی گلستان ادامه داد: دپارتمان ملی مهارت گندم را در گلستان ایجاد کرده تا هزینه تولید برای کشاورزی پایین بیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزن اجتماعی مهارت ارتقایابد/ گلستان پایلوت ملی کیفیت نان شود

وزن اجتماعی مهارت ارتقایابد/ گلستان پایلوت ملی کیفیت نان شود