مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 09:452020-09-23اجتماعي

سامانه پایش تصویری در مرز جایگزین نیروی انسانی می شود


مرزها باید هوشمند شوند به این منظور سیستم های الکترونیکی، اپتیکی و پایش تصویری جایگزین کنترل و رصد مرز توسط نیروی انسانی قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، صبح امروز ششمین کارگروه مرز با حضور فرمانده مرزبانی ناجا در استانداری استان برگزار شد؛ سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا در این جلسه گزارشی از امنیت مرزها و تلاش مضاعف مرزداران در این راستا ارائه و با تقدیر از همیاری و مساعدت مجموعه استانداری در ارتقا زیرساخت حفاظت فیزیکی، جاده ای و رفاهی، گفت: مرزداران با تلاش شبانه روزی و در شرایط مختلف جغرافیایی و آب و هوایی، به دور از خانواده و تعلقات رفاهی، متولی امنیت مرز بوده و ارتقاء و استمرار این امر نیاز به همیاری و همت بیشتر مسوولین دارد.

وی افزود: مرزها باید هوشمند شوند؛ به این منظور سیستم های الکترونیکی، اپتیکی و پایش تصویری جایگزین کنترل و رصد مرز توسط نیروی انسانی  قرار گیرد.

فرمانده مرزبانی ناجا، ضمن تاکید بر ایجاد تعامل بین دستگاه های مرتبط در خصوص ساماندهی ورودی، خروجی پایانه ها و پست های کنترل مرزی، گفت: تعدادی از واحدهای مرزی از راه ارتباطی، زیرساخت مناسب آب و برق برخوردار نیستند که در رابطه با تامین اعتبارات عمرانی مورد نیاز در این رابطه همت و تلاش بیشتری صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه پایش تصویری در مرز جایگزین نیروی انسانی می شود

سامانه پایش تصویری در مرز جایگزین نیروی انسانی می شود