مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 09:452020-09-23سياسي

وجود 67 هزار بیکار در گلستان/ گلستان قابلیت پایلوت طرح «مهارت ملی آرد» دارد


استاندار گلستان با بیان اینکه 522 هزار نفر در استان گلستان شاغل هستند از وجود 67 هزار بیکار در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، هادی حق شناس ظهر امروز در جلسه شورای مهارت استان گلستان که با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: 522 هزار نفر در استان گلستان شاغل هستند سال گذشته قرار بود که 30 هزار شغل در استان ایجاد کنیم.

وی از وجود 67 هزار بیکار در استان گلستان خبر داد و تصریح کرد: مهارت حلقه تکمیل کننده نظام آموزشی است و استان گلستان ظرفیت های خوبی دارد که باید به درستی از آن استفاده شود.

استاندار گلستان با اشاره به فعالیت 372 مرکز آموزش فنی حرفه ای خصوصی در استان ابراز کرد: این مراکز برای جامعه هدف 18 گانه می تواند 60 هزار مهارت آموزی کند که اگر به معنای واقعی محقق شود بخش زیادی از نیاز اشتغال استان برطرف می شود.

حق شناس با اشاره به محدودیت امکانات و تجهیزات در مراکز دولتی آموزش فنی و حرفه ای استان بر لزوم حمایت هر چه بیشتر در راستای تقویت این مراکز تاکید کرد.

وی با اشاره به ظرفیت استان گلستان در پایلوت طرح مهارت ملی آرد گفت: گلستان این توانمندی را دارد که گندم تولیدی را در استان آرد کند اما متاسفانه گندم استان به صورت خام به سایر استان ها ارسال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 67 هزار بیکار در گلستان/ گلستان قابلیت پایلوت طرح «مهارت ملی آرد» دارد

وجود 67 هزار بیکار در گلستان/ گلستان قابلیت پایلوت طرح «مهارت ملی آرد» دارد