مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 09:452020-09-23سياسي

چرا برندهای ایرانی زود می میرند؟


عضو هیئت رییسه اتاق بازرگانی ایران و کانادا می گوید شرکت ها و تولیدکنندگان ایرانی حتی با وجود فعالیت طولانی مدت، نتوانسته اند نام خود را به عنوان یک برند جهانی به ثبت برسانند.

- عضو هیئت رییسه اتاق بازرگانی ایران و کانادا می گوید شرکت ها و تولیدکنندگان ایرانی حتی با وجود فعالیت طولانی مدت، نتوانسته اند نام خود را به عنوان یک برند جهانی به ثبت برسانند.

موسی احمدزاده در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از اصلی ترین چالش هایی که امروز اقتصاد ایران با آن روبرو است، بحث برندسازی و مطرح کردن کالاهای ایرانی با شناسنامه ای مشخص در عرصه های بین المللی است.

اقتصاد ایران میراثی طولانی دارد.

محصولاتی مانند فرش، زعفران، پسته و خاویار در سطح جهان با نام ایران شناخته می شوند و ما اساسا در این حوزه ها رقیبی نداریم ولی هیچگاه در راه اندازی برندهایی که بتواند آنها را در عرصه بین المللی عرضه کند، موفق نبوده ایم.

وی با بیان اینکه امروز عرصه اقتصاد جهانی در اختیار برندهای چند ملیتی قرار دارد که از عمر برخی از آنها بیش از 100 سال می گذرد، بیان کرد: چاره ای نداریم جز اینکه خود را آماده رقابت با این برندها کنیم.

در این چارچوب اولین نکته ای که باید در نظر داشت این است که هر تولیدی، منجر به برندسازی نمی شود و اساسا برای مطرح شدن در عرصه جهانی، باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا برندهای ایرانی زود می میرند؟

چرا برندهای ایرانی زود می میرند؟