مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 09:402020-09-23دانش

تعریف کد اقتصادی مستقل برای سراهای نوآوری و مراکز تحقیقاتی


تعریف کد اقتصادی مستقل برای سراهای نوآوری و مراکز تحقیقاتی و پژوهشکده های دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه شورای مدیران معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری و معاونت توسعه مدیریت و منابع تصویب شد.

- تعریف کد اقتصادی مستقل برای سراهای نوآوری و مراکز تحقیقاتی و پژوهشکده های دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه شورای مدیران معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری و معاونت توسعه مدیریت و منابع تصویب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه شورای مدیران معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری با حضور دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی، معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر محمدمهدی فداکار، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

در این جلسه پس از بحث و بررسی درخصوص گسترش زیرساخت پارک علم و فناوری، مقرر شد از ساختمان های بلااستفاده دانشگاه به منظور توسعه زیرساخت های سخت افزاری پارک علم و فناوری استفاده شود.

همچنین مقرر شد با استفاده از مکانیسم صندوق و حمایت معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی، زمینه تأمین ضمانت نامه قرادادهای پژوهشی و فناوری فراهم شود.

در ادامه این جلسه مقرر شد ساختار سازمانی موقت سراها توسط معاونت مدیریت و توسعه منابع با ساختار سازمانی واحدهای دانشگاهی متقاضی اضافه شود و به رسمیت شناخته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعریف کد اقتصادی مستقل برای سراهای نوآوری و مراکز تحقیقاتی

تعریف کد اقتصادی مستقل برای سراهای نوآوری و مراکز تحقیقاتی