مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 09:402020-09-23سياسي

پردیس نوآوری های حقوقی و قضایی افتتاح شد


پردیس نوآوری های حقوقی و قضایی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی با هدف رفع مسایل قضایی و رفع 400 نیار فناوره حوزه قضایی صبح امروز افتتاح شد.

- پردیس نوآوری های حقوقی و قضایی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی با هدف رفع مسایل قضایی و رفع 400 نیار فناوره حوزه قضایی صبح امروز افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پردیس نوآوری های حقوقی و قضایی صبح امروز با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و با هدف رفع مسائل قضایی و حقوقی شرکت های دانش بنیان، تسهیل در راه اندازی و استمرار فعالیت آنها و همچنین ایجاد قوه قضاییه دانش بنیان و استفاده از ظرفیت استارتاپ ها در رفع نیازهای فناورانه این دستگاه در مراسمی با حضور رییس قوه قضاییه، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و رییس صندوق نوآوری و شکوفایی آغاز به کار کرد.

در این مراسم آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس قوه قضاییه از پردیس نوآوری های حقوقی و قضایی به ظرفیت و توانایی جوانان در حل مسائل کشور اشاره کرد و گفت: همانطور که امام(ره) در دفاع مقدس به نیروهای جوان و مبتکر اعتماد کردند، ما نیز با توکل به خدا و اعتماد به ظرفیت عظیم علمی و نوآوری در کشور می توانیم تمام مشکلات و مصائب را برطرف کنیم.

وی افزود: مقام معظم رهبری نیز گفتند که با تمام توان از شرکت های دانش بنیان و فناور حمایت می کنند و باید ظرفیت علمی و قدرت نیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پردیس نوآوری های حقوقی و قضایی افتتاح شد

پردیس نوآوری های حقوقی و قضایی افتتاح شد