مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 09:052020-09-23سياسي

بازدید سرزده از مراکز آموزشی سمنان/ نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس


رییس کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان از تعدادی از مراکز آموزشی شهر سمنان بازدید و بر لزوم نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، قاسم شریفی، مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری و رییس کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا پیش از ظهر امروز از تعدادی از مراکز آموزشی شهر سمنان بازدید و بر چگونگی رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس نظارت کرد.

در بازدید سرزده رییس کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا از تعدادی از مراکز آموزشی شهر سمنان مطرح شد که از نیمه مردادماه، تقریباً تمام مدارس در اغلب کشورهای اروپایی و نقاطی از آمریکا و کانادا و حتی کشور همسایه (از اول شهریور در افغانستان) سال تحصیلی جدید را به صورت حضوری کلید زدند.

در همه این نقاط، همچنان حضور نحس کرونا سایه انداخته، اما موفقیت زمانی به دست می آید که مدیریت های یک صدا و اقدامات برنامه محور و مهم تر از آن رفتارهای اعتماد ساز سایه ای گسترده تر از کرونا داشته باشند.

باز هم مثل همیشه، معلمان، مدیران و عوامل اجرایی مدارس استان سمنان در ایثارگری و ارائه خدمت صادقانه پیشگام هستند؛ اما زحمات چند برابری این بزرگواران، به دلیل بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید سرزده از مراکز آموزشی سمنان/ نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس

بازدید سرزده از مراکز آموزشی سمنان/ نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس