مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 09:052020-09-23اجتماعي

بهره مندی یک هزار و 562 زنجانی از آموزش همگانی در خانه های هلال


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از ابتدای مرداد تا پایان شهریورماه امسال یک هزار و 562 نفر از آموزش همگانی در 98 خانه هلال بهره مند شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، شهرام میرزایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری دوره های آموزشی موجب توانمندسازی جامعه برای واکنش به موقع افراد آموزش دیده به منظور جلوگیری از تلفات جانی و خسارت های مالی گسترده در بحران شده و آمادگی در برابر مخاطرات در خانه های هلال، اقدامی اولیه برای ایجاد تاب آوری مردم مناطق و محلات در برابر آسیب های محیطی، حوادث و سوانح است.

وی یادآوری کرد: با این اقدام می توانیم به افزایش سرانه آموزشی شهروندان، پاسخگویی و واکنش سریع و به موقع در برابر حوادث و بحران ها با کمک ظرفیت سازی و توانمند کردن جوامع محلی به ویژه در مناطق دارای خانه های هلال و ایجاد پل ارتباطی و تعامل بین جوامع شهری و روستایی و جمعیت هلال احمر کمک قابل توجهی کنیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه راه اندازی خانه های هلال در سطح کشور مورد تاکید رییس جمهور و رییس جمعیت هلال احمر کشور است، گفت: بهره مندی شهروندان از آموزش همگانی و کمک های اولیه در سطح روستاها موجب مدیریت درست و صحیحی از حوادث توسط این افراد در ساعت اولیه تا رسیدن نیروهای امدادی می شود و هدف از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی یک هزار و 562 زنجانی از آموزش همگانی در خانه های هلال

بهره مندی یک هزار و 562 زنجانی از آموزش همگانی در خانه های هلال