مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 09:052020-09-23سياسي

دومین جایزه ملی غزل دکتر حسین جلال پور فراخوان داد


فراخوان دومین جایزه ملی غزل دکتر حسین جلال پور (جایزه مستقل غزل) با محوریت «غزل پیشرو» از سوی دبیرخانه دائمی این رویداد منتشر شد.

- بوشهر - فراخوان دومین جایزه ملی غزل دکتر حسین جلال پور (جایزه مستقل غزل) با محوریت غزل پیشرو از سوی دبیرخانه دائمی این رویداد منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دبیر دومین جایزه ملی غزل حسین جلال پور صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: این جایزه ملی به پاس سه دهه حضور تأثیرگذار این شاعر و پژوهشگر خطه جنوب کشور در عرصه غزل پیشرو ایران، به همت خانواده و دوستان این شاعر فقید در زادگاه او (گناوه) برگزار می شود.

حسن فرهادی در خصوص بخش های این رویداد توضیح داد: دومین دوره جایزه ملی غزل حسین جلال پور با محوریت غزل پیشرو در سه بخش غزل، مجموعه غزل چاپ شده و پژوهش، مقاله و پایان نامه برگزار می شود.

وی درباره نحوه ثبت نام شاعران، پژوهشگران و ناشران در این جایزه افزود: متقاضیان برای شرکت در این رویداد باید به سایت دومین جایزه ملی غزل حسین جلال پو مراجعه و آثار و مدارک مورد نیاز را بارگذاری و ارسال کنند.

دبیر دومین جایزه ملی غزل حسین جلال پور با اشاره به مقررات و شرایط حضور در این جایزه افزود: حداکثر سن برای حضور در بخش غزل های ارسالی 30 سال است و بخش های مجموعه غزل منتشرشده و پژوهش شرایط سنی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین جایزه ملی غزل دکتر حسین جلال پور فراخوان داد

دومین جایزه ملی غزل دکتر حسین جلال پور فراخوان داد