مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 08:552020-09-23بين الملل

مشترک بی برق در مناطق سیل زده تالش نداریم


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان با بیان اینکه در پی جاری شدن سیل در تالش برق حدود 3000 مشترک در این شهرستان قطع شده بود، گفت: در حال حاضر برق تمامی مشترکین در مناطق سیل زده تالش وصل شده است.

- محمد اسماعیل هنرمند، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وقوع سیل در تالش و وارد آوردن خسارت به زیرساخت های حوزه برق، اظهار کرد: وقوع سیل در شهرستان تالش به 137 دستگاه پست هوایی در این شهرستان خسارت وارد کرد.

وی با اشاره به قطع جریان برق در روزهای نخست وقوع سیل در شهرستان تالش، افزود: براثر شدت بارش ها و وقوع سیلاب ها برق حدود سه هزار مشترک تالش قطع شده بود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گیلان با بیان اینکه از همان ساعات ابتدایی یگان های امدادی شرکت در ناطق سیل زده حضور داشتند، گفت: با تلاش  اکیپ های عملیاتی  شرکت توزیع برق استان گیلان 49 روستای خسارت دیده از بارش باران و مناطق ییلاقی شمال غرب استان و شهرستان تالش مجدداً  برق دار شدند .

هنرمند با بیان اینکه فرایند بهسازی و ترمیم شبکه برق در مناطق سیل زده غرب گیلان در دستور کار شرکت برق استان قرار دارد، تصریح کرد: پس از بازگشایی مسیرها و راههای ارتباطی توسط ارگان های مربوطه، عملیات اصلاح و بازسازی شبکه های خسارت دیده به سرعت آغاز و با تلاش 18 اکیپ عملیاتی و با واکنش سریع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشترک بی برق در مناطق سیل زده تالش نداریم

مشترک بی برق در مناطق سیل زده تالش نداریم