مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 08:502020-09-23ورزشي

کشف 28 گور جمعی در رقه سوریه از سال 2019


تیم های محلی در شهر رقه سوریه اعلام کردند که نیازمند حمایت بین المللی و کمک فنی برای تعیین هویت قربانیان جنایت های داعش هستند و اینکه این جسدها به عنوان شاهد و گواهی بر جنایت های این گروه مستندسازی شود.

- تیم های محلی در شهر رقه سوریه اعلام کردند که نیازمند حمایت بین المللی و کمک فنی برای تعیین هویت قربانیان جنایت های داعش هستند و اینکه این جسدها به عنوان شاهد و گواهی بر جنایت های این گروه مستندسازی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از الحره، خانواده های قربانیان خواهان دادن اولویت به آنها برای شناسایی پیکر نزدیکان دفن شده خود در گورهای دسته جمعی هستند تا مجدداً بتوانند آنها را تدفین کنند.

شورای مدنی رقه اعلام کرد که 28 گور دسته جمعی را از زمان شکست داعش در سال 2019 شناسایی کرده است.

این شورا ادعا کرد که در این گورها حدود 6300 جسد وجود دارد.

اسامه الخلف، سخنگوی شورای مدنی رقه گفت، در صورتی که هر جسد شناسایی شود، به خانواده اش تحویل داده می شود تا به صورت مناسبی دفن شود، اما برای کسانی که هویت شان شناسایی نمی شود، مسئولان محلی دو مقبره در خارج از رقه برای تدفین آنها اختصاص داده اند.

وی گفت: تلاش ها برای خارج کردن این پیکرها و شناسایی آنها با ابزارهای ابتدایی همچون بیل صورت می گیرد و ما تجهیزات لازم را برای شناسایی دی ان ای آنها نداریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 28 گور جمعی در رقه سوریه از سال 2019

کشف 28 گور جمعی در رقه سوریه از سال 2019