مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 08:452020-09-23سياسي

زندان جای بدهکاران مالی نیست/ دفاع مقدس الگوی اداره امور کشور است


رییس کل دادگستری استان سمنان با بیان اینکه زندان جای بدهکاران مالی نیست و 40 زندانی بدهکار مالی در استان سمنان آزاد شدند، گفت: دفاع مقدس، الگوی قابل اقتباسی برای اداره امور کشور پیش روی ما قرار می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفر عبداللهی صبح امروز در آیین آزادسازی 40 زندانی جرائم غیرعمد زندان های استان سمنان به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در زندان مرکزی سمنان، ضمن گرامیداشت ایام پر از شور، احساس، عاطفه، عقلانیت و منطق دفاع مقدس اظهار کرد: امروز باید یاد و خاطره دلیرمردان نظام اسلامی و شهدای دوران دفاع مقدس را گرامی داشت و پیغام فتح رزمندگان اسلام و همه خدمتگزاران صدیقی را که در راه اعتلای نظام اسلامی دخیل بودند، تبیین کرد.

او افزود: دفاع مقدس سراسر نیکی، فضیلت، خیر و خوبی است و الگوی قابل اقتباسی برای اداره امور کشور پیش روی ما قرار می دهد.

رییس کل دادگستری استان سمنان ادامه داد: مصادیق فراوانی در دوران دفاع مقدس می توان نام برد که هرگاه کشور با مشکلی مواجه شود، الگوگیری از آنها چاره رفع مشکلات باشد.

عبداللهی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی و نیز روحیه کمک و مساعدت به دیگران همواره باید تقویت شود، گفت: این فرهنگ یکی از اثرات دفاع مقدس است؛ آن زمان شاهد بودیم که هر یک از رزمندگان، دیگری را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندان جای بدهکاران مالی نیست/ دفاع مقدس الگوی اداره امور کشور است

زندان جای بدهکاران مالی نیست/ دفاع مقدس الگوی اداره امور کشور است