مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 08:352020-09-23سياسي

154 پروژه اقتصادی و تولیدی با 60 درصد پیشرفت در استان بوشهر داریم


154 پروژه اقتصادی و تولیدی با 60 درصد پیشرفت فیزیکی در استان داریم که تکمیل این طرح ها، فرصت بسیار خوبی برای رونق تولید و اشتغال خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالکریم گراوند صبح چهارشنبه در آیین تقدیر از تولیدکنندگان برتر استان بوشهر به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به ضرورت های بهره گیری از فرهنگ دفاع مقدس اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر شعار نه شرقی و نه غربی و برگرفته از مکتب اسلام و تشیع بود و از همان ابتدا توطئه ها علیه این نظام شکل گرفت.

وی ادامه داد: وقتی دشمنان با توطئه داخلی نتوانستند انقلاب اسلامی را از پا در بیاورند در گام بعدی جنگ تحمیلی و حمله نظامی را برنامه ریزی کردند و با پرچم داری صدام و حمایت ابرقدرت های شرق و غرب جنگ تحمیلی علیه انقلاب اسلامی ایران را آغاز کردند.

استاندار بوشهر تصریح کرد: خودباوری، مشارکت همگانی و انسجام ملی و حضور جوانان و رهبری منحصر به فرد امام راحل موجب شد نه تنها در جنگ شکست نخوریم بلکه پیروز میدان جنگ هم باشیم.

گراوند با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن علیه کشور گفت: دشمنان پس از تحریم ها در دوران جنگ تحمیلی، در سال های اخیر به این فکر افتادند که جنگ جدیدی راه بیاندازند و در کنار جنگ اقتصادی، با تحریف و استفاده از امپراتوری های خبری تلاش می کنند مردم را نسبت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

154 پروژه اقتصادی و تولیدی با 60 درصد پیشرفت در استان بوشهر داریم

154 پروژه اقتصادی و تولیدی با 60 درصد پیشرفت در استان بوشهر داریم