مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 08:352020-09-23اقتصادي

انتخاب 631 پروژه برای افتتاح در سال «جهش تولید»


مدیرکل دفتر تسهیلات و تأمین منابع وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از انتخاب 631 پروژه برای افتتاح در سال «جهش تولید» با حجم سرمایه گذاری 100 هزار میلیارد ریال خبر داد.

- مدیرکل دفتر تسهیلات و تأمین منابع وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از انتخاب 631 پروژه برای افتتاح در سال جهش تولید با حجم سرمایه گذاری 100 هزار میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه سر می بردیم.

عسگرپور اضافه کرد: در یک سال گذشته و از زمان تبدیل سازمان به وزارتخانه، عملیات اجرایی تعداد 456 پروژه توسط بخش خصوصی شروع شده که حجم سرمایه گذاری آن ها هشت هزار و 121 میلیارد تومان است و در صورت بهره برداری، برای 11 هزار و 310 نفر به صورت مستقیم و تا سه برابر به صورت غیرمستقیم اشتغال به دنبال خواهد داشت.

او در ادامه گفت: در همین مدت 758 پروژه با حجم سرمایه گذاری 6,470 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است که منجر به اشتغال مستقیم برای 7266 نفر شده است.

مدیرکل دفتر تسهیلات و تأمین منابع وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار کرد: پروژه هایی که برای افتتاح در سال جهش تولید انتخاب شده اند و قرار است تا پایان سال به بهره برداری برسند هتل های یک تا پنج ستاره، مجتمع های گردشگری بین راهی، اقامتگاه های بوم گردی، مهمان پذیر، مجتمع های رف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب 631 پروژه برای افتتاح در سال «جهش تولید»

انتخاب 631 پروژه برای افتتاح در سال «جهش تولید»