مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 08:352020-09-23اقتصادي

2 میلیونی شدن شاخص بورس یکسال زمان می برد!


یک تحلیلگر اقتصادی ضمن پیش بینی اوضاع بورس در کوتاه و میان مدت، گفت: بازار سرمایه باعث افزایش نقدینگی نمی شود بلکه سرمایه اسمی و سرعت گردش پول را افزایش می دهد.

- ، علی سعدوندی درباره وضعیت فعلی و آینده بازارهای اقتصادی کشور گفت: اگر وضعیت تورم به همین صورت باقی بماند، بازار سرمایه حباب دارد، اما در حال حاضر این حباب زیاد نیست.

در صورتی که تورم بازارهای موازی از بورس بیشتر باشد طبیعی است که افراد پول خود را از بورس خارج کنند و از آنجا که حباب شکل گرفته در بازار مسکن بی سابقه است، ممکن است فردی سرمایه خود را از بورس وارد مسکن کند.

وی افزود: در شرایطی که ارز، طلا، مسکن و.

گران است، وضعیت بورس نسبت به بازارهای موازی مناسب‌تر است.

هر چه به سمت آخر سال و ابتدای سال بعد حرکت کنیم، شاخص بورس به یک تعادل می‌رسد که افراد دارای سهام‌های بنیاددار، ضرر نخواهند کرد و کسانی که در مرداد ماه وارد بورس شده‌اند، احتمالا متتفع خواهند شد.

بورس در میان مدت صعود می‌کند این کارشناس اقتصادی بازار سرمایه در روزهای اینگونه را پیش‌بینی ‌کرد که روند شاخص در کوتاه مدت نزولی و در میان مدت صعودی باشد و کسانی که سهام‌های بی‌ارزش و براساس شایعات خریده‌اند، ضرر خواهند کرد اما این ضرر نباید باعث شود که بازار را ترک کنند بلکه باید از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 میلیونی شدن شاخص بورس یکسال زمان می برد!

2 میلیونی شدن شاخص بورس یکسال زمان می برد!