مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 08:302020-09-23اقتصادي

تحویل آخرین محموله تجهیزات پست های برق GIS خوزستان


معاون طرح های توسعه برق شرکت برق منطقه ای خوزستان از تحویل آخرین محموله تجهیزات پست های برق GIS استان خبر داد.

- مهدی ابوعلی گله داری در گفت وگو با ایسنا در خصوص تجهیزات پست های دوازده گانه GIS در خوزستان اظهار کرد: آخرین محموله تجهیزات سوییچ گیر پست های 132 کیلوولت GIS تحویل این شرکت شده و وارد خوزستان شده است.

وی افزود: این تجهیزات از شرکت ABB سوییس به صورت صد درصدی تا قبل از اعمال تحریم های آمریکا، خریداری شده بود و در خط مونتاژ تولید شرکت نیروترانس بوده است.

آخرین محموله تجهیزات سوییچ گیر نیز وارد استان شده و به این ترتیب در مجموع 12 دستگاه که اصلی ترین قسمت پست های GIS است، تحویل شرکت برق منطقه ای خوزستان شده است.

معاون طرح های توسعه برق شرکت برق منطقه ای خوزستان تصریح کرد: مبلغ قرارداد این تجهیزات با شرکت نیروترانس، یک هزار و 350 میلیارد ریال بوده و از محل اعتبارات توسعه و پایداری شبکه برق استان خوزستان تامین شده است.

ابوعلی گله داری بیان کرد: به منظور احداث 12 پست 132 کیلو ولت GIS قراردادی با شرکت پارسیان تحت عنوان تامین تجهیزات تکمیلی، عملیات ساختمانی، نصب و راه اندازی منعقد شده که در حال اجرا است.

وی افزود: بخشی از این تجهیزات نیز شامل سازه تجهیزات، لاین تراپ، جرثقیل سقفی، یراق آلات و کلمپ، کابل آلومینیومی، ترانس ولتاژ و جریان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل آخرین محموله تجهیزات پست های برق GIS خوزستان

تحویل آخرین محموله تجهیزات پست های برق GIS خوزستان