مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 08:152020-09-23اقتصادي

نگه داری سهام عدالت بیشتر از خرید ملک و طلا بازدهی دارد


مردم به سرمایه گذاری در بورس با نگاه بلندمدت اقدام کنند و نگهداری سهام عدالت حتی از خرید ملک و طلا بازدهی بیشتری خواهد داشت.

- مصطفی امید قائمی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این پرسش که برخی از سهامداران عدالت که حدود 19 میلیون نفر هستند، روش مدیریت مستقیم را انتخاب کردند و این افراد در بورس حاضر می شوند، به نظر شما باید چه کار کنند، گفت: تا اینجا سهام عدالت پرتفو (ترکیب سبد سهام) خوبی داشته است و سهامداران عدالت سود خوبی کسب کردند و واقعا سهام عدالت سرمایه گذاری مطمئنی است.

وی گفت: اکثر سهام حاضر در پرتفو و سبد سهام عدالت، جنبه صادراتی دارند و بنابر این سرمایه گذاری در سهام عدالت جایگزینی برای سرمایه گذاری در ارز به شمار می رود.

بسیاری از شرکت های سهام عدالت محصولات پایه تولید می کنند و ترکیب سهام عدالت پرتفوی بسیار خوبی است که توصیه می کنیم، مردم این سهام را نگه دارند، مگر اینکه نیاز بسیار ضروری پیدا کنند و مجبور باشند بفروشند.

وی این را هم گفت: در عین حال توصیه می کنیم، مردم سهام عدالت خود را در شرایط رکود نفروشند، اگر بازار رونق پیدا کرد، آنگاه بفروشند و تأکید می کنم پرتفوی سهام عدالت بسیار خوب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگه داری سهام عدالت بیشتر از خرید ملک و طلا بازدهی دارد

نگه داری سهام عدالت بیشتر از خرید ملک و طلا بازدهی دارد