مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 08:152020-09-23ورزشي

طلایی بودی؛ طلایی بمان!/سخنی با مدیرکل جدید ورزش و جوانان مازندران


توجه به تیم های مطرح ورزشی از جمله نساجی مازندران که مورد علاقه وافر جمعیت چند میلیونی مردم شمال کشور است، یکی از مصادیق این رفتار هوشمندانه است که حتی با زندگی بسیاری از جوانان استان درآمیخته و با موفقیت هایش شاد و با ناکامی ها غمگین می شوند.

- خبرگزاری فارس مازندران محسن گرجی: این هفته با حکم وزیر ورزش و جوانان، پهلوانی ملی پوش و از فاتحان طلای مسابقات جهانی، به جای حبیب حسین زادگان معرفی شد و به این شکل دست به تغییری زد که از مدت ها قبل بسیاری از ورزش دوستان قابل پیش بینی بود.

ضمن قدردانی از مدیرکل سابق ورزش و جوانان که 6 سال در این جایگاه حضور داشت و خدمت کرد، امیدوارم حضور جهان پهلوان حسن رنگرز در این سمت منشأ خدمات شایسته برای مازندران باشد.

گردش نخبگان و تغییر مدیران در نظام های مردم سالار، امری لازم است و یک مدیر هر اندازه دلسوز باشد و با برنامه کرسی مسئولیت را قبول کرده باشد، در یک بازه زمانی 4 تا 6 ساله قطعاً فرصت و مجال دارد تا همه اندیشه های مدیریتی خود را اجرا کند و طرح و ایده های خلاقانه خود را نیز در این زمان نسبتاً طولانی، به اجرا درآورد و قاعده چرخش نخبگانی حکم می کند جای خود را به مدیری دیگر و ترجیحاً جوان بدهد، امری که این هفته در اداره کل ورزش و جوانان رقم خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلایی بودی؛ طلایی بمان!/سخنی با مدیرکل جدید ورزش و جوانان مازندران

طلایی بودی؛ طلایی بمان!/سخنی با مدیرکل جدید ورزش و جوانان مازندران