مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 08:102020-09-23اقتصادي

تولید فوم های فلزی برای استفاده در صنایع نظامی توسط جهاددانشگاهی خراسان رضوی


مدیرگروه پژوهشی مواد نوین جهاددانشگاهی خراسان رضوی از تولید فوم های فلزی برای استفاده در صنایع نظامی در جهاددانشگاهی خراسان رضوی خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرگروه پژوهشی مواد نوین جهاددانشگاهی خراسان رضوی از تولید فوم های فلزی برای استفاده در صنایع نظامی در جهاددانشگاهی خراسان رضوی خبر داد.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، مهندس احمد مولودی اظهار کرد: جهاددانشگاهی خراسان رضوی، از سال 1386 در این زمینه فعالیت دارد و موفق به راه اندازی پایلوت صنعتی تولید فوم های فلزی به ویژه فوم آلومینیومی تخلخل بسته شده است.

وی افزود: استفاده در صنایع نظامی به عنوان جاذب های انرژی و مقاوم به انفجار از مهترین کاربردهای تولید فوم های فلزی است.

گروه پژوهشی مواد جهاد دانشگاهی خراسان رضوی، از روش فوم سازی به کمک عامل فوم ساز برای تولید فوم آلومینیومی در ابعاد نیمه صنعتی استفاده می نماید.

مولودی با بیان اینکه فوم های تخلل بسته که اکنون در جهاددانشگاهی تولید می شود کاربردهای فراوانی دارد ، اظهار کرد: از این فوم ها می توان به استفاده در صنایع نظامی (جذب ضربه در بدنه خودرو، جذب امواج الکترومغناطیس جهت رادارگریزی و نیز صدا خفه ‎کن های صنعت) صنعت خودروسازی (کاربرد در سپر خودرو جهت حفظ جان سرنشین) استفاده به عنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید فوم های فلزی برای استفاده در صنایع نظامی توسط جهاددانشگاهی خراسان رضوی

تولید فوم های فلزی برای استفاده در صنایع نظامی توسط جهاددانشگاهی خراسان رضوی