مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 07:402020-09-23اقتصادي

50 واحد تولیدی آذربایجان شرقی با حمایت قوه قضاییه به چرخه تولید بازگشته است


رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: براساس تاکیدات رییس قوه قضاییه، نباید اجازه دهیم حتی یک نفر بیکارشده و واحد تولیدی تعطیل شود، در آذربایجان شرقی 50 واحد تولیدی کوچک و بزرگ با حمایت قوه قضاییه به چرخه تولید برگشته و حتی در برخی موارد صادرات نیز انجام می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: براساس تاکیدات رییس قوه قضاییه، نباید اجازه دهیم حتی یک نفر بیکارشده و واحد تولیدی تعطیل شود، در آذربایجان شرقی 50 واحد تولیدی کوچک و بزرگ با حمایت قوه قضاییه به چرخه تولید برگشته و حتی در برخی موارد صادرات نیز انجام می شود.

موسی خلیل اللهی با بیان این که اولویت های دستگاه قضایی استان بر اساس برنامه های تحولی رییس قوه قضاییه، حفظ حقوق عامه، حمایت از تولید و سرمایه گذاری مشروع و مبارزه با مفاسد در همه شئون است، اظهار کرد: در خصوص شرکت پالایش نفت تبریز سه مولفه حمایت از تولید و سرمایه گذاری مشروع و اشتغال و حقوق عامه در کنار هم قرار دارد.

وی با تاکید بر این که یکی از وظایف اصلی دستگاه، مبارزه با فساد است، افزود: قوه قضاییه مصمم به مبارزه با فساد بوده و با توجه به اقدامات اخیر شاهد بودیم که این مساله را از داخل قوه قضاییه شروع کرده و پیام این اقدامات برای جامعه این بوده که خط قرمزی برای تشکیلات قوه قضاییه وجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 واحد تولیدی آذربایجان شرقی با حمایت قوه قضاییه به چرخه تولید بازگشته است

50 واحد تولیدی آذربایجان شرقی با حمایت قوه قضاییه به چرخه تولید بازگشته است