مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 07:352020-09-23سياسي

ایمان و ایستادگی رزمندگان و حضور مردم در صحنه از نکات شیرین دفاع مقدس بود


رییس جمهور با بیان اینکه در طول دفاع مقدس روزهای تلخ و شیرین زیادی داشتیم، گفت: در طول 8 سال دفاع مقدس ایمان رزمندگان ما و ایستادگی آنها و حضور مردم در صحنه از نکات شیرین دفاع مقدس بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور امروز در جلسه هیأت دولت با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس هستیم و امروز بعد از 40سال به همه ایثارگران و رزمندگان و مردم عزیز ایران که در برابر یک توطئه جهانی به خوبی مقاومت و ایستادگی کردند احترام می گذاریم.

وی افزود: البته در دوره 8 ساله دفاع مقدس روزهای تلخ و شیرینی را داشتیم و بعضی از روزها بسیار غرور آفرین برای مردم بود و جایگاه ملت ما را و ایستادگی ملت را به جهانیان به خوبی نشان می داد و تبیین می کرد.

روزهایی هم بود که روزهای سختی برای ما بود و آن روزی که بعد از 24 ساعت از حمله ارتش بعث به مرزهای غربی و جنوبی ما، در صبح اول مهر ماه سال 59 نیروی هوایی ما قدرت نمایی بزرگی در منطقه کرد، روز اول مهرماه به نام نیروی هوایی در اذهان مردم و تاریخ دفاع مقدس ثبت شد.

رییس جمهور ادامه داد: عصر 31 شهریور هواپیماهای عراقی به شهرهای ما حمله کردند و نیروی زمینی شان وارد مرزهای سرزمین ما شد و 5 صبح فردای آن روز 140 فروند هواپیمای ما وارد خاک عراق شد و بسیاری از مواضع استراتژیک و مهم ارتش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمان و ایستادگی رزمندگان و حضور مردم در صحنه از نکات شیرین دفاع مقدس بود

ایمان و ایستادگی رزمندگان و حضور مردم در صحنه از نکات شیرین دفاع مقدس بود