مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 07:152020-09-23سياسي

مجاهدت فرهنگی در عرصه فرهنگ نیاز امروز جامعه است


نمایندە ولی فقیە استان کردستان، گفت: جامعه امروز نیاز به مجاهدت فرهنگی در همه عرصه های فرهنگ، هنر، رسانه و به ویژه امور قرآنی دارد.

- ایسنا/کردستان نمایندە ولی فقیە استان کردستان، گفت: جامعه امروز نیاز به مجاهدت فرهنگی در همه عرصه های فرهنگ، هنر، رسانه و به ویژه امور قرآنی دارد.

حجت الاسلام حاج شیخ عبدالرضا پورذهبی در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان و هیات همراه ایشان اظهار کرد: جامعه امروز نیاز به مجاهدت فرهنگی در همه عرصه های فرهنگ، هنر، رسانه و به ویژه امور قرآنی دارد.

وی افزود: دستگاه های فرهنگی استان با هم افزایی و هم گرایی قادر به رفع مشکلات حوزه فرهنگ خواهند بود .

نماینده ولی فقیه در استان در خصوص دستگاه های متولی فرهنگ و هنر و رسانه و امور قرآنی عنوان کرد: شش دستگاه اصلی فرهنگی سطح استان از جمله اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، صداوسیمای مرکز کردستان، سازمان اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات اسلامی، نهاد رهبری در دانشگاه های استان و دفتر نماینده ولی فقیه با هم افزایی و تشکیل جلسات کاری و عملیاتی قادر به حل مشکلات حوزه فرهنگ و امور قرآنی خواهند بود.

حجت الاسلام پورذهبی در خصوص فعالیت های عمده فرهنگی و قرآنی بیان داشت: در استان فرهنگی کردستان با نشر فرهنگ و معارف قرآن با وجود این همه قاریان برجسته و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجاهدت فرهنگی در عرصه فرهنگ نیاز امروز جامعه است

مجاهدت فرهنگی در عرصه فرهنگ نیاز امروز جامعه است