مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 07:152020-09-23سياسي

کاروان «رادیوجوان» در مسیر آرامگاه شهید سلیمانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کاروان رادیویی سپهبد های اخلاص به همّت رادیو جوان و با همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در قالب ویژه برنامه خانه دوست کجاست؟ و با هدف زیارت گلزار شهدای شهر های ایران، - شبکه رادیویی جوان به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس کاروان رادیویی خانه دوست کجاست؟ را راه اندازی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کاروان رادیویی سپهبد های اخلاص به همّت رادیو جوان و با همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در قالب ویژه برنامه خانه دوست کجاست؟ و با هدف زیارت گلزار شهدای شهر های ایران، حرکت خود را از روز گذشته اول مهر آغاز کرده است.

مجتبی حسنی تهیه کننده ویژه برنامه دفاع مقدس رادیو جوان، که هدایت این کاروان را بر عهده دارد درباره این اتفاق تازه که برای شنوندگان این ایستگاه رادیویی تدارک دیده اند، گفت: خانه دوست کجاست؟ برنامه ای مجله ای است که در استودیوی متحرک رادیو جوان به صورت زنده هرشب ساعت 19:30 به روی آنتن می رود و رویکرد آن تمرکز بر حضور و زیارت هفت گلزار شهدا و در هفت شهر است.

وی ادامه داد: رادیو جوان حرکت خود را از باغ موزه دفاع مقدس تهران و سپس بهشت زهرا آغاز می کند و به ترتیب از روز سه شنبه اول مهرماه به سوی گلزار های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروان «رادیوجوان» در مسیر آرامگاه شهید سلیمانی

کاروان «رادیوجوان» در مسیر آرامگاه شهید سلیمانی