مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 07:152020-09-23اقتصادي

آزادسازی 14/5 هکتار از اراضی بیت المال پردیس


مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: 14/5 هکتار از اراضی پلاک 24 بومهن موسوم به طاهر آباد به ارزش 5 هزار میلیارد ریال آزاد سازی و رفع تصرف شده و به بیت المال بازگشت داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، خلیل محبت خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران در حاشیه اجرای احکام تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در روستای طاهرآباد بومهن که بعدازظهر روز گذشته انجام شد، در جمع خبرنگاران در خصوص این آزادسازی، اظهار کرد: با حضور همکارانم در اداره شهرسازی شهرستان پردیس و یگان حفاظت از اراضی شرق استان تهران طی تعامل صورت گرفته با دادستان عمومی و انقلاب و فرمانداری پردیس و نیروهای انتظامی شهرستان پردیس اجرای حکم آزادسازی اراضی بیت المال آغاز شد.

وی گفت: طی این عملیات 14/5 هکتار از اراضی پلاک 24 بومهن موسوم به طاهر آباد به ارزش 5 هزار میلیارد ریال آزاد سازی و رفع تصرف شده و به بیت المال بازگشت داده شد.

محبت خواه ضمن تقدیر از فعالیت شبانه روزی پرسنل اداره راه و شهرسازی بیان کرد: پرسنل یگان پر تلاش این اداره با قاطعیت در راه مبارزه با زمین خواری و تصرف اراضی بیت المال فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام/67016/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 14/5 هکتار از اراضی بیت المال پردیس

آزادسازی 14/5 هکتار از اراضی بیت المال پردیس