مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 07:102020-09-23پزشكي

ویژگی عجیب و غریب موج جدید کرونا در پاییز


معاون مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به ابتلای بیشتر جوانان در موج جدید بیماری کرونا عنوان کرد رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک در جوانان کمتر از سالمندان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران، عرشی افزود: باید توجه داشت که جوانان ناقلان کرونا هستند و در موارد بسیاری بیماری در آن‌ها بدون علامت یا خفیف بروز می‌کند و احتمال انتقال بیماری به میانسلان و سالمندان خانواده وجود دارد و نگرانی ما از این است که در هفته‌های آینده ابتلای افراد با سنین بالا به کرونا بیشتر شود و آمار مرگ و میر در سنین بالا افزایش پیدا کند.

عرشی درباره جهش ویروس کرونا در ایران و افزایش قدرت سرایت بیماری در موج‌های جدید گفت: بررسی جهش ویروس کرونا در کانون‌های آلودگی کرونا در ایران مانند قم انجام و نمونه‌هایی به دانشگاه علوم پزشکی تهران و انستیتو پاستور ارسال شده است که نتایج ان در ماه‌های آینده مشخص خواهد شد و به طور کلی بنابر مطالعات جهانی قدرت سرایت ویروس افزایش پیدا کرده است.

معاون مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره افزایش مرگ و میر‌های موج جدید کرونا در کشور اظهار کرد: این وضع از حدود یک ماه قبل قابل پیش بینی بود چرا که علی رغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژگی عجیب و غریب موج جدید کرونا در پاییز

ویژگی عجیب و غریب موج جدید کرونا در پاییز