مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 07:052020-09-23سياسي

بعد معنوی دوران دفاع مقدس در گام دوم انقلاب برجسته شود


بعد معنویت و معرفت و توسل دوران دفاع مقدس در گام دوم انقلاب که تمدن نوین انقلاب اسلامی است باید هر چه بیشتر برجسته و بازگو شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی صبح چهارشنبه در سومین برنامه ایثارگران عاشورایی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصتی طلایی تا از جانفشانی ها، رشادت ها، ایثارگری ها و ایثارگران رزمندگان، شهدا جانبازان، پیشکسوتان جهاد و شهادت یاد کنیم.

امام جمعه گناوه افزود: هفته دفاع مقدس گنجینه ای تمام نشدنی است که ریشه در فرهنگ عاشورایی دارد.

وی گفت: از بدو پیروزی شجره طیبه انقلاب اسلامی دشمنان داخلی و خارجی کوشیده اند تا با آن مقابله و آن را شکست دهند ولی هیچ گاه به اهداف خود نخواهند رسید.

حجت الاسلام رکنی حسینی تصریح کرد: 31 شهریور 59 ارتش رژیم بعث عراق با همراهی استکبار جهانی و حامیان منطقه ای و جهانی خود جنگی را علیه ملت ایران آغاز کرد و 8 سال دست به جنایاتی علیه ملت ایران زد.

وی ادامه داد: با وجود آنکه آغاز جنگ در ابتدای انقلاب بود و نیروهای نظامی منظم تشکیل نشده بود ولی همه اقشار مردم برای دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی به پا خواستند و با لبیک به فرمان رهبر کبیر انقلاب به دفاع از کشور پرداختند و بدون از دست دادن حتی یک وجب از خاک میهن پیروز میدان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعد معنوی دوران دفاع مقدس در گام دوم انقلاب برجسته شود

بعد معنوی دوران دفاع مقدس در گام دوم انقلاب برجسته شود