مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 06:552020-09-23سياسي

هفته دفاع مقدس فرصتی برای ارتقای بصیرت، ایثار و فداکاری


فرمانده یگان های ویژه ناجا با بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصتی برای ارتقای بصیرت، ایثار، فداکاری است، گفت: در دوران دفاع مقدس آموخته ایم که نباید از تهدیدات دشمن ترسید بلکه باید ایستاد و تهدیدات را به فرصت تبدیل کرد.

- فرمانده یگان های ویژه ناجا با بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصتی برای ارتقای بصیرت، ایثار، فداکاری است، گفت: در دوران دفاع مقدس آموخته ایم که نباید از تهدیدات دشمن ترسید بلکه باید ایستاد و تهدیدات را به فرصت تبدیل کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سردار حسن کرمی در مراسم صبحگاه مشترک که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در ستاد فرماندهی یگان های ویژه ناجا برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه رزمندگان و شهدای گرانقدر انقلاب و دوران دفاع مقدس اظهار کرد: رزمندگان دفاع مقدس که ایثارگرانه در آن دوران با انگیزه، علاقه، آگاهی و با بصیرت در میدان دفاع از انقلاب و کشور حاضر شدند و پیروزی های زیادی را در آن جنگ ناجوانمردانه کسب کردند، مایه افتخار برای همه مردم و نیروهای مسلح هستند.

وی ضمن درود بر روح بلند و ملکوتی امام راحل گفت: آن مجاهدت های دلیرانه رزمندگان در سایه رهبری حکیمانه امام راحل بوده است.

امیدواریم خداوند توفیق خدمتی صادقانه را در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری به ما سربازان انقلاب عنایت بفرماید تا بتوانیم راه شهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته دفاع مقدس فرصتی برای ارتقای بصیرت، ایثار و فداکاری

هفته دفاع مقدس فرصتی برای ارتقای بصیرت، ایثار و فداکاری