مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 06:452020-09-23سياسي

لزوم مشارکت شهروندان کرمانی در طرح تفکیک زباله از مبدأ


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان از شهروندان خواست با نصب اپلیکیشن «شمیز»، در طرح تفکیک زباله از مبدأ مشارکت کنند.

- کرمان - مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان از شهروندان خواست با نصب اپلیکیشن شمیز ، در طرح تفکیک زباله از مبدأ مشارکت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، علیرضا ریاضی گفت: شهروندان می توانند با نصب اپلیکیشن شمیز از سایت شهرداری، قسمت کرمون من بر روی تلفن همراه خود، نوع و مقدار زباله خشک جمع آوری شده در منزل را اطلاع دهند تا نسبت به جمع آوری آن اقدام شود.

وی افزود: شهروندان علاوه بر اعلام مقدار باید زمان و تاریخ جمع آوری پسماند خشک را اعلام کنند تا در وقت مقرر نسبت به جمع آوری پسماند خشک اقدام شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان ادامه داد: اقدامات تبلیغاتی و آموزش شهروندان در خصوص چگونگی استفاده از این اپلیکیشن نیز در دستور کار است.

ریاضی با تأکید بر اینکه زباله های خشک باید از داخل منازل و از مبدأ تفکیک شوند، گفت: شهروندان از بیرون گذاشتن زباله های خشک تا زمان تحویل به نیروهای این سازمان، خودداری کنند.

وی به مشکل حضور زباله گردها در کوچه ها و معابر شهر کرمان اشاره و بیان کرد: در صورتی که تفکیک از مبدأ به درستی انجام شود، زباله گردی و مشکلات ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم مشارکت شهروندان کرمانی در طرح تفکیک زباله از مبدأ

لزوم مشارکت شهروندان کرمانی در طرح تفکیک زباله از مبدأ