مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 05:502020-09-23اقتصادي

شاخص بورس در 3 روز 118 هزار واحد افتاد


بورس تهران که مدت هاست بر مدار نزولی حرکت می کند، روز سه شنبه نیز در این مسیر طی طریق کرد و در نهایت با افت حدود 14هزار واحدی مواجه شد.

به این ترتیب تنها در سه روز کاری، - جی پلاس، این در حالی است که حقوقی ها همچنان به خریدهای دستوری خود ادامه می دهند؛ اما بازار بی اعتنا به این حمایت ها راه خود را می رود.

مطالبه جامعه بورسی در شرایطی که راهکارهای دستوری، دردی از بازار دوا نمی کند، چیست؟ سیاست گذار تا چه زمانی بر سیاست های ناکارآی خود پافشاری خواهد کرد؟ دنیای اقتصاد نوشت؛ پس از افت بیش از 100 هزار واحدی شاخص سهام در هفته جاری، روز گذشته بورس تهران با سفارش های سنگین حقوقی در سمت خرید سهام به ویژه در سهام بزرگ و شاخص ساز مواجه بود، به طوری که نمادهای گروه های بزرگ کالایی، شاهد متعادل شدن قیمت به دنبال خریدهای هماهنگ کدهای حقوقی بودند.

این ترفند اما دوام چندانی نداشت و مجددا شاهد تشدید فشار فروش در کلیت بازار بودیم، حمایت های دستوری که در یک ماه گذشته تاثیری در بازگشت اعتماد بورس بازان نداشته است.

سرمایه گذارانی که با وجود رسیدن قیمت سهام به اوج های بی سابقه، بدون داشتن دانش کافی از معاملات سهام و نبود هیچ گونه تحلیلی روانه گردونه معاملات سهام شده اند و با غلبه کردن فضای هیجانی بر بازار، فرار را بر قرار ترجیح داده و در صف های ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص بورس در 3 روز 118 هزار واحد افتاد

شاخص بورس در 3 روز 118 هزار واحد افتاد