مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 04:152020-09-23اجتماعي

امضای تفاهم نامه ادارات فنی و حرفه ای و محیط زیست یزد برای تحقق اقتصاد سبز


تفاهم نامه همکاری ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای و حفاظت محیط زیست استان یزد در جهت گیری به سوی اقتصاد سبز و با هدف کلی تحقق توسعه پایدار منعقد شد.

- ایسنا/یزد تفاهم نامه همکاری ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای و حفاظت محیط زیست استان یزد در جهت گیری به سوی اقتصاد سبز و با هدف کلی تحقق توسعه پایدار منعقد شد.

تفاهم نامه همکاری در جهت گیری به سوی اقتصاد سبز و با هدف کلی تحقق توسعه پایدار به امضای امیر سعید مصباح مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای و نیره پورملایی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان یزد رسید.

از مهمترین اهداف این تفاهم نامه برنامه ریزی و هم افزایی و توسعه مشاغلی که تولید کالا و خدمات با کاهش انرژی، مواد اولیه، آب و به حداقل رساندن آلودگی ها و پسماند در جهت ارتقا و کیفیت محیط زیست و همچنین تدوین استانداردهای آموزشی جهت ترویج فرهنگ تقویت و توسعه اقتصاد و مشاغل سبز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد، همچنین از دیگر اهداف از این تفاهم نامه برنامه ریزی و ارائه آموزش های مهارتی لازم برای سبزسازی مشاغل و حرف در بنگاه های اقتصادی در سطح استان براساس استانداردهای مربوطه و برگزاری آزمون های ارزشیابی مهارت و صلاحیت حرفه ای و صدور گواهینامه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه ادارات فنی و حرفه ای و محیط زیست یزد برای تحقق اقتصاد سبز

امضای تفاهم نامه ادارات فنی و حرفه ای و محیط زیست یزد برای تحقق اقتصاد سبز